9/17/2013

..Some Quick Sketches..


.:The Dead Amulets:. for my sister (`ω´*) 

NARUTO ~ Kakashi Hatake

I’m just doing some quick sketch works.. Now, im going to the other commissions again.. I hope to do something good **

2 comment:

Kazhmiran dedi ki...

LAAAAAAAAAAAN DOMUZ... Bu bu bu nasıl resim yahu hah.. Sen sahi bunu bir kaç saattemi yaptın yoksa bana yalan mı söylüyorsun huh??? BU NASIL RESİM YAHU..... Ahhhhhh inanamıyorum hepsi harika olmuş ve + bonus 2 karakterde cabası.. Logan letum Tarendra Ian ve Ssuke ahhh... Sasuke harika görünüyor.. Senin elinden bunları görmek gerçekten çok tatlı suburni.. Ben sana borçlu hiseettim ama böyle olmaz.. bAak yapmamı istediğin birşey olursa hafiften hafiften çıtlatabilirsin biliyorsun.. Çekinme lütfen.......... ahhhhhhhhhhhh.. bak bak doyamıyorum ben ama yaaa.... Çok güzel olmuş birtanem.. Çok teşekkür ederim...aYY YAZARKEN AŞŞAĞIDANDA BİR BAKTIM İAN ÇOKTATLI GÖRÜNÜYOR YAHU.. *-* OOFFFFF OFFFF..ayyy büyük harf olmuş neyse ^^ thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuu :****

CuBur dedi ki...

hahahha... Bu nasıl yorum yav... Vallaha manyaksın sen XD Neyse tmm..beğenmene çok sevindim cnm...İnan senin karakterlerini çizmek çok eğlenceli ama biliyorsun işte her zaman boş zamanım olmuyor. xP Neyse sana söyleyebileceğim fazla bir şey yok sanırı9m x)) Sadece Çok Teşekkür ederim canım benim!!!!!! Lovechuuuu~ (っ´ω`c)♡

Popular Posts

Search