8/24/2013

.:About comics:.



Hei everybody~

Today, i want to say you all a few things about my comics..Yeah my comics...I have two separate comic project *except NisAra* and i will share one of them with you all very soon . . I'm really excited! (*✪▽✪*)

Well ok, I have to say first..This comic is not like NisAra. Just have a very different subject. Perhaps erotic ... Between these two men. Yeah! So I think, i will not publish it on deviantart. So (+18) lol . . I still don't know how to do it. but I want to do it! but for now, that's all! I hope to come back with new information as soon.

I went to the drawing for now!~
(*・ω・)

12 comment:

MoonPie Sims dedi ki...

hey hey ben bu comic için bir isim buldum ^^^söyliyim mi.. Bu erkek erkeğe olan comic hakkında ^^

CuBur dedi ki...

Hahahahaha söyleme be sakın XDD Söyleme yaa xP

MoonPie Sims dedi ki...

Söyliyim söyliyim yazık olmasın koskaoca isim ya... O kadar düşündük ama yaaaaa >.<

CuBur dedi ki...

Sus kız... XD

MoonPie Sims dedi ki...

Ya suburni bak baş harfi tam bize uygun "B" ile başlıyor ^^ ♥

CuBur dedi ki...

Binaaaa..küserim bak >.<

MoonPie Sims dedi ki...

Tama ya tamam söylemiyorum büyüüüük ismi.. Yakında açıklarsın zaten :D Neyse kaçtım ben.. İşim yoğun...

CuBur dedi ki...

Aynen işin yoğun ;D haha! Tamam hadi bitir artık şu işini..

MoonPie Sims dedi ki...

Bitirmeyi planlıyorum bende ama ıvırı zıvırı bitmiyorki ben ne yapayım...

CuBur dedi ki...

Üzgünüm... Ama fazla söyleme daha fenası da gelebilir ..Dua et ben Rannrann değilim XDD

MoonPie Sims dedi ki...

ahahahahaha evet evet.. Zaten bundan sonraki karelerde şehir kısmına falan geç.eriz buda küçük bir rannrann çalışması sayılır ^^

CuBur dedi ki...

hmm.. evt olabilir.. ;P

Popular Posts

Search